donderdag 11 september 2014

Stenen






Stenen


zijn denkbeelden
die ontstaan
maar moeten verdwijnen als ze gaan verstenen
opslagruimten van tijdstippen , momenten . , herinneringen ..
spiegels
die iets reflecteren  
dat alleen het verleden en het nu omarmt
Een spel van mist dat me gewoon gek maakt
Zo staan er ineens bevroren gezichten voor mijn ogen die ik niet ken
die ik het liefst kapot wil slaan


Maar dan kwets ik als een wolf


Toch wordt jouw ademhaling warmer en rustiger
 
Woest waait het platte land door me heen , als je me verteld waar je vandaan komt
ik moet lachen
om iets wat ik erg mooi vindt




Het regent in mijn achterhoofd
maar een bitter , mooi ongeduld rent  door me heen


Signalen ontstaan ineens in mij
die het piloten bloed sneller doen stromen , stromen ,stromen .....
Rivieren


De stenen vallen weg .
Ik zie vallen


Maar ik wil veel verder


ik wil weg , ..... de gekte van het leven in




Bima Engels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten